2010. november 17., szerda

Kesztyűprojekt

Ma indul. Újra. Új fonallal, mert az eddigi csak arra volt jó, hogy felbosszantson. Felszerelkeztem próbakötéssel, fonallal, legalább a passzéhoz megfelelő kötőtűkkel, és persze egy nagy adag késztetéssel és lelkesedéssel. (Köszi, Varga Gabi!)
Persze közben agyalok azon, hogy megint szétfőzöm-e a krumplit a főzelékben? (Nagyon figyelek a tűzhely felől jövő hangokra.) Meg azon is, hogy ma idejében le tudok-e feküdni aludni (nem), és fel tudok-e majd kelni reggel, vagy megint vonszolom magam?

És közben az is eszembe jutott, be tudok-e szorítani ma egy kis játékidőt? Vasárnap jutott eszembe az a játék, amit még tavaly mutatott nekem Tamás. A menesztett George W. Bush-nak kell segíteni hot-dogot gyártani. Tüneményes. :) Fáradt agyműködés esetén kiváló elfoglaltság. Minden más helyett, természetesen. :D


És amit most itthon hallgatunk. Kedvenc jelenetem. :)



Frissítés.
A krumplifőzelék hervasztó lett. Délután korrigálva. :)
Kesztyű kétszer visszabontva. Egyelőre haladok.

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a kesztyűre! Képzeld, kipróbáltam a játékot. Azt hiszem, jobb, ha nem hot-dogot árulok... elsőre rettenetesen ügyetlen voltam. :o)
    A zene is nagyon jóóóóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés
  2. Hát a kesztyűre én is kíváncsi vagyok, jelen állás szerint kész az egyik passzéja, illetve az utána következő pár sor. Amint összehozom a kezemet, a kezdeményt és a fényképezőgépet, képes beszámoló is lesz! :)
    A játékból nekem most néhány hónapra elég volt, végignyomtam az összes pályát nagyjából egy-másfél óra alatt. :) Aztán behenteredtem az ágyba, és reggel alig tudtam felkelni...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...