2011. március 4., péntek

Ökoszatyor

Zsangyal betegsége miatt a kreatív péntek délután elmaradt, ezért csütörtökön egyedül varrtam. Rengeteg textilszatyrom van, de sajnos egy idő után nagyon elhasználódnak, igencsak slamposak lesznek. Így nem ártott némi frissítés. Ferdepántot még úgysem varrtam soha, ezért is volt izgalmas a dolog. Virág elvtárssal szólva „kicsit sárgább, kicsit savanyúbb”, de én azért örülök neki. A fejemben már készen állnak a különféle variációk, remélem időm is lesz kivitelezni őket.

12 megjegyzés:

  1. Se sárgának, se savanyúnak nem tűnik, hanem igen korrektül fest, én is örülnék neki!

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy nem hangüzenetet kell hagyni, így belekotyoghatok a dolgokba. :) Nekem tetszik. A szatyor is, és az előbb leírt tény is. :D

    VálaszTörlés
  3. Véleményt közvetítek: a VargaTének is tetszik.

    VálaszTörlés
  4. én tökéletesnek látom.és a színe is szép!

    VálaszTörlés
  5. Ne gondoljátok, hogy játszom az eszemet, de mindenki olyan csodákat tesz fel a blogjára, hogy azokhoz képest ez semmiség. De ne higgyétek, hogy nem vagyok büszke rá, sőt! Az apróbb hibáit én látom, és tudom, hogy mire kell figyelnem legközelebb. És valószínűleg mindenki elkezdte valahogy – talán éppen így, ahogyan én is.

    Nagyon szépen köszönöm nektek!

    VálaszTörlés
  6. Zsangyalnak jobbulást!
    A szatyor nekem nagyon tetszik. És igen, Te látod az apró hibákat, ebből okulva a következő még jobb lesz! És ha már nagyon belejössz, lehet, hogy én meg megrendelővé lépek elő:o)

    VálaszTörlés
  7. Szivesen adnék előrendelést én is, annyira tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Nöné! Köszi, nagyon igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  9. nöné, mirkka! Nagyon köszönöm nektek is. Nagyon-nagyon jól esett ez most nekem!! És lesz még ilyen, az biztos. :)

    VálaszTörlés
  10. Milyen nagyon szépek ezek a szatyrok!! Én is varrtam egy időben elég sok ilyet, de ez most inspirál, hogy megint csináljak, és nekem is legyen, ugyanis, az összeset elajándékoztam :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönjük szépen, és örülünk, hogy Te is itt vagy! Nekem ezek a szatyrok azért is nagyon jók, mert már régen varrtam, és mindenfélét lehet rajta gyakorolni. Most már egészen flottul mennek. :) És csak azért nem írom többes számban, mert a varrás része az én feladatom, Zsangyalé a szabás, ami nagyon jó, mert az nem szeretem. :) Amúgy pedig ezek sokkal jobbak, mint a nejlonszatyrok, sokkal szebbek, erősebbek is, meg legalább nem szaporítják a szemetet.

    VálaszTörlés
  12. Ó, de jó, hogy megosztjátok a feladatokat. Én is elfogadnék egy segítséget a kötött darabok összeállításához és a szálainak eldolgozásához. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...