2012. december 3., hétfő

Az árverés lezárult



Gratulálunk a nyerteseknek!

Zsuzska teheti kis gyűjteményébe a Tulips & Butterflies kendőt :),
enyém a fotóalbum (hurrá, hurrá!),
Ágié a Harmony kendő.


A pénzt az alapítvány számlájára kell utalni:

11735067-20036634

NAGYON FONTOS!
A közlemény rovatba be kell írni a blog és a licittárgy nevét is!


Mindenkinek köszönjük a liciteket,
köszönjük azoknak, akik hírét vitték az árverésnek,
köszönjük a facebookos megosztásokat!


______________________________________________________________


A Szegedi Újszülött Életmentő Alapítvány javára szervezett jótékonysági árverés
november 26-án kezdődik és december 2-án éjfélig tart. 


Licitálni a bejegyzés alatt kommentben lehet.
A kommenthez feltétlenül be kell írni a licittárgy nevét vagy számát is.
Ha valamiért nem sikerül kommentelni,
akkor emailben is elfogadjuk a licitet (gumi.pok68@gmail.com).
Ha így kapunk ajánlatot, igyekszünk majd mielőbb itt is jelezni.

______________________________________________________________

1. Tulips & Butterflies kendő
GumiPóktól

 A kendő mintáját Piro tervezte, az ő hozzájárulásával kerül árverésre.
A fonal Zitron Unisono,
kézzel festett 100% merinói gyapjú — kellemesen puha, nem szúrós.
A kendő mérete: 160 x 72 cm.
További részletek és képek ITT.

A kendő kikiáltási ára 5000 forint,
a licitlépcső 500 forint.


______________________________________________________________

2. Kézzel készített fényképalbum
Zsangyaltól

Lapjai halványsárga kartonból készültek,
borítója barna vászon és barna alapon krémszínű virágmintás papír. 
33, egyenként 20 x 24 cm-es lapból áll,
 egy lapra két darab 9 x 13 cm-es fénykép fér el.
Az album mellé felkínálok egy doboznyi (kb. 100 db) fotósarkot,
ezzel közvetlen ragasztás nélkül helyezhetők be a fényképek.

Az album kikiáltási ára 4000 forint,
a licitlépcső 500 forint.


______________________________________________________________

3. Harmony Shawl 
Erikától

„Hidd el, hogy minden rosszban ott van a jó, csak meg kell látnod, 
mert anélkül olyan, mint egy porszemcse a levegőben.” S. Ági


Amikor elolvastam Eszter felhívását, hogy megint gyűjtünk valakiknek valamire, 
egyből tudtam, hogy itt a helyem. Ezúton is szeretném megköszönni Eszternek, 
hogy befogadott blog hiányában. 
Gondolkodtam, hogy mi is legyen a kiválasztott darabom. 
Jön a karácsony és jön az ajándékozás a szeretteinknek és barátainknak. 
Nekem szerencsére mindkettőből van bőven. 
Így egy olyan darabra esett a választásom, aminek Ők örülnének.
Íme a kiválasztott:


Baby alpaka selyem fonalból kötöttem, pisztácia színben.
A kendő neve: Harmony Shawl. Nem véletlen.
Szerettem kötni, szerettem a fonal érintését, 
a mintáról pedig nem is beszélve. Szerelem volt első látásra. 
A fonal és a minta tökéletes találkozása. 
Judy Marples mintáit egyébként is szeretem.
Egyszerűen csodálatosak. Szó szerint.
Remélem, hogy a jótékonykodóm legalább annyira fogja szeretni, mint én. 
Jó licitálást mindenkinek!

A kendő kikiáltási ára 5000 forint,
a licitlépcső 500 forint.



______________________________________________________________

Az árverés facebook oldala, ahol a többi licittárgy is megtekinthető:




21 megjegyzés:

  1. Én a Harmony Shawl-ra 6500 Ft-ot ajánlok.
    És kérdezném, hogy lehet-e még felajánlani, s ha igen, mit?
    Én egy saját készítésű táskát szívesen felajánlanék.
    Üdv:
    réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a licitet!

      Ha szeretnél csatlakozni, Süli Mónikának írj ide:
      koraszulottmentoszeged@gmail.com. Szerintem nincs akadálya. :) Köszi!

      Törlés
  2. Eddig csak azért nem írtam, mert úgy gondolom ez a kendő sokkal többet ér, mint 5000, de nekem nincs nagyobb keretem rá. De azért elkezdem a licitet, mert naggyon tetszik, és ha nyerek a lottón, akkor többet utalok ;)
    szval
    Lila tulipánok és pillangók, 5000ft
    (a lányom (2,5éves) meglátta és azt mondta, ezt szeretné, de természetesen nem ő hordaná, ha véletlen nyerném a licitet ;) Eszter, megint gyönyörűűűt alkottál!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Zsuzska, kedves tőled! :)

      Kicsi lányodnak üzenem, hogy legközelebb gondolok az apróbbakra is, ne mindig csak a nagyok járjanak jól. :)

      Törlés
  3. Nem vicceltem, nekem tényleg kell az a fotóalbum.
    Úgyhogy 4500 forintot ajánlok érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, decemberben tudunk-e találkozni, hogy átadjam... Már amennyiben senki nem licitál, és te nyered. ;)

      Törlés
  4. A Tulips & Butterflies kendőért ajánlok 5500 forintot.
    Tengelic

    VálaszTörlés
  5. Tulipánok és Pillangók: 8000ft

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a felajánlásokat!

    VálaszTörlés
  7. Juhé!!! Örülök nagyon! Már utalom is az összeget!

    VálaszTörlés
  8. Ági!
    Privátban szeretnék elérhetőséget kapni, hogy eljuthasson hozzád a kendő.
    Erika

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...