2013. május 8., szerda

Werkblog vagy mi...


Tegnap az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha írnék egy olyan blogot, ahol egy-egy darab elkészültét dokumentálom a szemek felszedésétől a leláncolásig. Ez nekem is jó lenne, mert sokszor elvesztem a fonalat, nem tudom, mit csináltam két nappal előbb, pláne ha esetleg hosszabb ideig parkolópályára kerül egy-egy projekt. Mivel tegnap elkezdtem az Ambientét kötni, ehhez a jeles alkalomhoz kötöttem az új blog születését is, vagyis megírtam az első bejegyzést, ami addig fog frissülni, bővülni, amíg el nem készül a felsőm.
Vagyis amolyan werkblog lenne ez.
A kérdésem pedig az, hogy tegyem-e publikussá, érdekel-e egyáltalán valakit hogy én hogy kötök, hogy alakítok egy-egy darabot, vagy tartsam meg magamnak és csak a végeredményt mutogassam egy rövid összefoglalóval? Ez a kérdés. :)

20 megjegyzés:

  1. Én mindenre vevő vagyok, engem érdekelne.
    Nálam gyakran előfordul, hogy parkolnak a munkáim, és ha elfelejtek cetlizni, igen nehezen találom meg az elveszett fonalat újra:)

    VálaszTörlés
  2. Engem érdekel, elsősorban, mert szeretem olvasni, amiket írsz ;)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó ötlt, sokat lehetne tanulni belőle :)

    VálaszTörlés
  4. Egyértelműen igen, nagyon sokakat érdekelne egy ilyen blog. Engem mindenképpen :)

    VálaszTörlés
  5. Határozott, nyomtatott nagybetűs IGEN a válaszom!

    VálaszTörlés
  6. Naná, hogy persze!:)) Engem legalábbis:)

    VálaszTörlés
  7. Ez még kérdéses? Naná, hogy érdekel, engem is!

    VálaszTörlés
  8. Igen, igen, érdekel, mutasd! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, de most kicsit meg is ijedtem, hogy ekkora az érdeklődés. Remélem, nem okozok csalódást senkinek. Itt található ez a másik blog: http://mit-mikor-hogyan.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Részemről egy határozott igen!

    VálaszTörlés
  11. Engem is érdekel, figyelemmel kísérném!

    VálaszTörlés
  12. Engem is érdekel bármi, amiből tanulhatok!

    VálaszTörlés
  13. én is szeretnék ilyesmit olvasni!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó ötlet, lehet belőle tanulmi! Már el is olvastam! Köszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...