2011. július 29., péntek

Rövid, de termékeny PKD

Miután a munkahelyem gyakorlatilag minden energiámat leszívja, ezért mostanában nem gondolkozom semmi kreatívban. Viszont a múlt heti Pénteki Kreatív Délután elmaradt, úgyhogy most már muszáj volt valamit csinálni. Még néhány hete merült fel bennem, hogy jó lenne a hordozható kütyümnek (merevlemez ;)) valami tároló. Ki is néztem az anyagot a felhalmozott készletből, bár már akkor éreztem némi bizonytalanságot.
A bizonytalanság bizonyosságra váltott, mikor elmentem bélést nézni hozzá, mert megláttam, hogy egy csomó, számomra új anyag érkezett. Na, ekkor a pirosak között ingadoztam. A héten már döntenem kellett, úgyhogy leszűkítettem a variációk számát kettőre. :) (Csak takarékosan!) Persze fizetéskor már döntöttem, melyiket fogom felhasználásra előterjeszteni.
Tehát. Péntek délután - megszakítva a szatyortermelési láncot - elkövettük ezt a szütyőt. Az alapötlet a Tilda-könyvek egyikében van. Nem a hordozható kütyünek készült, hanem a sok mütyűrnek, amit a munkahelyemen néha hordoznom kell. (hordozható mütyűrhordozó :D )


Tehát: én kiszabtam a hozzávalókat, némi tépelődés után az örökölt cipzárgyűjteményből (éljen az Elzett!) kiválasztottuk a hozzávalót, és innentől GumiPókra hagytam az alkotást, én belemerültem valami teljesen másba. Míg én merültem, ő alkotott, és ez született belőle!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Az anyag is, a közös munka is és nem utolsósorban a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  2. Kérem szépen, ez a Tesó egy csodapók:o) Nagyon helyes darab lett!

    VálaszTörlés
  3. Hűha, de szuper! Igazán nagyon ügyesek vagytok! A mütyürjeid is biztosan nagyon boldogok most ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  5. Helyre kis hogyishívják lett ez!
    Az anyag is olyan vidám, szerencsés mütyürök!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...