2011. november 25., péntek

Adventi koszorúk


Anyukának

Zsangyaléknak

Nem tudok sok mindent mondani róluk, soha nincs koncepciója a dolognak, mindig ott helyben dől el, mi lesz rajta. Kicsit szokatlanok talán, de mi pont ezt szeretjük bennük. 

És hogy legyen egy kis horgolás is: a kis csillagocskák elkészítésének mikéntjét Kriszta fejtette meg a fészbukos csoportban. Talán nem bánja, ha ide is felteszem: Mágikus körbe 15 rövidpálca, összehúzunk, zárunk. Ott, ahol zártuk 5 láncszem, visszafordulva egy kúszószem, egy rövidpálca, egy hamispálca és egy egyráhajtásos pálca, ezt leölteni kúszószemmel úgy, hogy két szem kimarad, vagyis a harmadikba. Ezt ismételjük még 4x.”

11 megjegyzés:

  1. Csodaszépek! Nálam ez a színvilág nagyon ott van:) Jaj, hogy nekem nincs egy ilyen nővérem...
    :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a felhasznált anyagok! a kövirózsa meg a horgolt csillag!

    VálaszTörlés
  3. egyszerűen gyönyörűek, nem mondok mást.

    VálaszTörlés
  4. Gyöngyi! Ha közelebb laknál, neked is csinálnék :)

    ozsuzsanna! A kövirózsát már tavaly is használtam, nagyon szeretem az adventi koszorún, sokáig szép marad. A horgolt csillag leírását beraktam a posztba, nagyon egyszerű megcsinálni. ;)

    Rita! Ez jól esett, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Anyuka koszorújától egészen karácsonyi hangulatba kerültem, ötletes és szépséges mindkettő.

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő szép, és cukik a horgolt csillagocskák!

    VálaszTörlés
  7. Zsu! Köszönöm! Örülök, hogy hangulatot kelthettem! :)

    Neked is köszi, Adél!

    VálaszTörlés
  8. Nem bánja :)
    Csodaszépek a koszorúid, nekem is nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Kriszta! A megfejtést is. :)

    VálaszTörlés
  10. mindkettő nagyon tetszik, a felhasznált anyagok, az elrendezés és a finom meleg színükért egészen odavagyok!

    VálaszTörlés
  11. Itt is örülök és köszönöm, Éva! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...