2011. november 20., vasárnap

Möbiuszfülű, nemezelt


Már tavaly szerettem volna möbiuszt kötni, de mire megérkezett hozzá a könyv (kb. 2 hónapot vártam rá), addigra elszállt a lelkesedés. De Gabella a fészbukos csoportban felvetette a témát, jól kiveséztük, aztán ő meg is kötötte a saját möbiuszát. Itt is gratulálok, nekem nagyon tetszik! És közben van nekem ez a nemezelés-őrületem, vagyis hogy annyira tetszik az anyag átváltozása, hogy végül nem tudtam megállni, a még raktáron lévő Lana Grossa Feltroból gyártottam egy möbiuszfülű kosárkát. A mintát Cat Bordhi könyvében találtam, és persze tulajdonképpen csak egy kis szórakozás ez, különösebb haszna nincsen, de a kötelező karácsonyi ajándékok mellett szükségem van egy kis kikapcsolódásra. :) 

Nemezelés előtt két kiló naranccsal
Nemezelés után már csak 70 dkg fért bele
Ilyen kis gömböc :)

A fészbukos csoportban egyébként nagy a karácsonyi készülődés, link-hegyeket lehet ott találni különféle karácsonyi díszekhez (hópihe, angyalkák stb.). Ha valakit érdekel, de nem akar fészbukos lenni (csak buzdításként mondom, hogy „bloggernévvel” is lehet regisztrálni :), néhány linket fel fogok tenni az okosságokba, ott majd megtalálja az én szubjektív válogatásomat.


8 megjegyzés:

  1. hűha, nagyon-nagyon jó lett! és hogy összement! a színe is szuper!

    VálaszTörlés
  2. Most nagyon sárga vagyok, nem narancs, hanem citrom. Gyönyörű.
    Ha elfogy belőle a gyümölcs, tutira gombolyagfékező kosárkának használnám: hogy ne guruljon szerteszét, mikor horgolok-bűvölök belőle valamit.

    VálaszTörlés
  3. nagyon trükkös ez a möbiuszfül! csak nézegetem, de nem tudok rájönni, hogy csináltad. tartok attól, hogy ugyanolyan rejtély marad a számomra, mint a möbiusz-sál :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes kis gömbölydedség, és igazán különleges!

    VálaszTörlés
  5. Eine wunderschöne Idee, den Griff als Möbius zu stricken!
    Liebe Grüsse aus Wien

    VálaszTörlés
  6. Vielen Dank, aber leider nicht meine Idee, aber Cat Bordhi. Besuchen Sie uns zu anderen Zeiten auch! [Sorry, wenn das Google Translator einen Fehler gemacht, ich hatte vor langer Zeit Deutsch gelernt:).]

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...