2016. december 5., hétfő

A duplafalú


Az én gyerekem a praktikus holmikat szereti, bár persze ez nem zárja ki azt, hogy jól is nézzenek ki azok a cuccok, és a szín sem mindegy. Pici gyerekként rajongott a sárgáért, főleg ha az párna volt, így sok-sok sárga ikeás párnánk volt akkoriban. Azóta nem vettem észre, hogy valamelyik szín különösebben a szíve csücske lett volna, most volt az  első alkalom, hogy kiderült, a petrol és a piros kombinációja nagyon is közel áll hozzá. Így amikor ezt a nyakmelegítőt kitaláltam neki, egyértelmű volt, hogy ez a két szín mindenképp kell hozzá. A szürke pedig megmaradt valamelyik projektből, így aztán raktam bele azt is. Dupla fala miatt jó meleg, a fazon pedig roppant egyszerű és praktikus, nem kell vele bíbelődni, nincs tekerészés, igazgatás, egyből melegít. 

Eredetileg egyébként szimpla, de jó magas nyakmelegítőt akartam kötni, de amikor elkezdtem csíkozni, és rájöttem, hogy azt a sok szálat valahogy majd el is kéne varrni, úgy döntöttem, hogy inkább eltakarom, és dupla nyakast csinálok. ;)

A nyakmelegítőről a részletek itt találhatók.




1 megjegyzés:

  1. Szép, elegáns darab lett, olyan, hogy ránézve rögtön kedve támad az embernek belebújni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...