2017. július 11., kedd

Egy kis fonal, egy kis papír

(Zsuzsi)

Elsőként a fonalas munkákat mutatnám, a Körtenyulat és BoxyJetit.
Körtenyúl Tamás kolleganőjének készült, pontosabban nemrég született kislányának. Használatba vételéről fényképes bizonyítékot kaptunk, amit ezúton is köszönünk!
Hogy a nyúl mintája honnan van, arra nem emlékszem, időnként felbukkan a Facebookon. Amint találkozom vele, pótolom!

A forma és a szín alapján a név adott volt

Thanks for the photo M.! It's perfect!

Boxy Jeti eredetileg Boxy Bear, de ezekkel a színekkel nem lehet medve. Kizárt. Sajnos biztonsági orrom nem volt, a hímzést pedig elvetettem, nem volt szívem összeszurkálni szegény jeti orrát. (És nem akartam elrontani az összképet, ezt csak halkan teszem hozzá.)
A Boxyk számomra új technikával készülnek, a hátsó (alsó) lábakat menet közben horgolja hozzá a testhez, nem kell trükközni az utólagos varrással. Nekem ez nagyon bejött!

Orr nélkül is kiváló a szaglása


Másik művemmel egy kicsit nagyobb fába vágtam a fejszémet. Jó néhány hónapja csatlakoztam a Pay it Forward játékhoz, de csak áprilisban mertem ténylegesen beszállni. Ella horgolt párnahuzatára csaptam le, én pedig papírkivágással készült képet ajánlottam fel, amit Timi el is vitt. A visszajelzések alapján mindhárom fél maximálisan elégedett! :)


Az Ella készítette párnahuzat

Álomőrző baglyok*

A komoly tekintetű*

A nagyobbik bagoly megizzasztott a munka során, többször álltam neki, mire végre elégedett voltam az eredménnyel.


* A mintákat a www.paperpandacuts.co.uk oldalon vásároltam.


5 megjegyzés:

  1. nagyon helyesek a jószágok, a papírból és a fonalból készültek is. a párnát én is elfogadnám :) (mrs yarnart vagyok, és lusta, hogy átjelentkezzek a másik fiókomba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Mrs. Yarnart! Nyáron tessék csak lustulni! ;)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Huhh, ezek a papírkivágások megdöbbentőek, ilyet lehet kézzel csinálni?! Boxy Jeti azonnal megnyert magának, de a másik jószág is cuki, a párnahuzatra meg nem csodálom, hogy lecsaptál. Jó volt hallani rólad. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      A papírkivágáshoz csak megfelelő pengéjű szike kell, meg persze türelem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...