2010. október 24., vasárnap

Újabb gombák meg a többi

Ismét elmaradást pótolok: a saját kirándulós-gombás képeket mutatnám meg a kíváncsiaknak.
Ide kattintva megnézhető a galéria:




Emlékezetes volt augusztusi zempléni kirándulásunk, ahol ilyen bizarr színű csigát fényképeztünk. De micsoda előnyös színű gombán! Jól kiemeli a szeme színét! :)


A mai és tegnapi napom szorgos volt, pótoltam a vasalási elmaradást, és termeltem egy kis vasalnivalót :) , ma ebédre pedig egy teljesen felforgatott rakott kelt készítettem, és sütöttem sütit, ami nálam elég ritka. Nem mintha nem szeretném a sütiket - lepillantva bohókás idomaimra, nem tudnám cáfolni édességmániámat. Csak éppen minimális a helyem, ahol elő tudok készülni. De ez legalább találékonyságra kényszerít. :) Már nagyon várom, hogy megvegyük a hiányzó két polcot, és akkor a grillsütő helye felszabadul - főleg akkor, ha Tamást is rá tudom venni, hogy elrakja használat után a gépet.

A jövő hét ígérete enyhe gyomorgörccsel tölt el. Határidős munkát kell befejeznem. Reális esélyem van rá, hogy elkészüljek, ami pedig ritkaság, mert szeretem a magas adrenalinszintet! :D


Ezt a kis csúnyaságot kell rendbe tennem.
A lapjai már rendben vannak.

És a másik borzadály :)


És ha minden igaz, a péntek délután megint sportos-kreatív lesz, GumiPók ma visszaérkezik jól megérdemelt szabadságáról! Rettegj, ízlésficam, jövünk! :)
Kötésben most nem jeleskedek, Ahama zongorakesztyűjének álltam neki, gondolván, jó lesz az, mikor hajnalban rollerezek dolgozni. De valahogy nem jön össze. Ma ismét nekifogok, ma jónak tűnik a csillagok állása. Így délután fél háromkor is. Nem bonyolult darab, csak a zoknikötőtűk kifognak rajtam. De majd ma!!!
(Igazából a kínálkozó kötős-horgolós lehetőségek közül nehezen tudtam választani.)

Hordosv horgolós ajánlatai közül is elkészítettem egyet, már csak a szálakat kell eldolgozni, és meg tudom mutatni azt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...