2011. február 17., csütörtök

Ogee Lace Scarf


A minta innen való. A fonal: 20 dkg Manos Silk Blend (70% merinói gyapjú, 30% selyem) 6610-es árnyalat (1001fonal). Blokkolás előtt 130 cm x 30 cm, blokkolás után 156 cm x 33 cm (két centivel magasabb, mint én, de jóval keskenyebb :D). 4,5-ös Knitpro tűvel kötöttem, nagyon jó volt ehhez a fonalhoz. És ha valaki ugyanígy szélesebbre akarja kötni, mint az eredeti, akkor a 21–40. szem közötti részt kell ismételni. A szemszám valahányszor (itt kétszer) 40 + 1. A minta nem bonyolult, de odafigyelős. Két darabban kellett kötni ezt is, és a közepén összedolgozni. Szerettem kötni.




8 megjegyzés:

  1. Azta, de jól néz ki, színe is, mintája is! Én is, nekem is!!

    VálaszTörlés
  2. Hűha, ez nagyon-nagyon ott van!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez igen! gyönyörű a kötés, a minta és a fonal is!

    VálaszTörlés
  4. A szépséges szín találkozott a szuper mintával!
    Tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Kedvesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  6. Oh, ezek a színek és ah, de szép!

    VálaszTörlés
  7. képzeld el, hogy ez a minta nekem is itt van hónapok óta, de nem találtam elég érdekesnek vagy fonalat hozzá nem találtam, lényeg, hogy mindig túllapoztam, most meg csorgathatom a nyálam, annyira jó... :o))

    VálaszTörlés
  8. Irenka! Neked is köszönöm!
    Zazálea! Egy ideje nekem is ott állt már a minta, de amikor a fonalat megvettem, nem volt kérdés, hogy összetartoznak. Nem is próbáltam mást kötni belőle. Előbb-utóbb minden minta megtalálja a fonalát és fordítva. :) Köszi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...