2012. február 12., vasárnap

Megható

A fotót Katától kölcsönöztem, itt is köszönöm!
Nem szaporítanám a szót, nálam sokkal jobban szebben írtak erről a jótékonysági projektről a többiek, ezért ide linkelem őket, látogassatok el hozzájuk, ha eddig  még nem tettétek volna: Cili, Enikő, Kata, Zsuzsa. Köszönöm, hogy egy kicsit én is kivehettem a részemet, hozzá tehettem én is valamit. Köszönet illeti Enikőt, aki majd célba juttatja az apró holmikat, és aki nem adta fel, addig levelezett, míg meg nem találta a megoldást a továbbiakra (erről majd később), a barkás lányokat is, Gabit, Lucát, Beát, hogy felvállalták a begyűjtést és a tárolást.
Életem első ilyen akciója volt, maradandó élmény lesz, érzem.

Un proyecto de caridad:
gorritos, capas pequeñas, zapatitos a una clínica de los prematuros


6 megjegyzés:

  1. Annyira jó volt szerintem is közösen segíteni! Remélem lesz folytatás :-)

    VálaszTörlés
  2. jaj, de szépek! én is benne lennék a folytatásban!

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom, hogy rajtunk nem múlik. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát csak ámuldozok az itt található csodaszép dolgokon. Néhány mintát ki fogok próbálni. Egészen "lázba" hozott ez a sok szép kreatívság. És nagyon köszönöm a munkátokat. További szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, jó munkát neked!

      Törlés
  5. Én most cseppentem ide, de elájultam, mennyire ügyes munkáitok van. Nagyon sokat tanulok belőle, ha megengeditek, csodaszépek, így legalább kiélhetem a kreativitásom, a kis sapik kötése után és nem unatkozom. Köszi Nektek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...